OR palkitut ratsastajat ja talkoolaiset 2021

29.12.2021

Hugo Kogelnik voitti lapsiratsastajien Euroopanmestaruus hopeaa Portugalissa vuonna 2021.

Oulun Ratsastajat ry palkitsee vuosittain menestyneitä urheilijoitaan.

Vuonna 2021 kilpailumenestyksestä palkittiin seuraavat jäsenet

• esteratsastus: Mirella Lesonen-Hakola, Hugo Kogelnig, Sara Kumpulainen, Pinja Rovamo, Petra Hanski, Jenna Kassinen.

• Kouluratsastus: Miia Nurkkala, Kati Leinonen, Tiia Haaga, Aino Kangas ja Liina-Miina Pekkala.

• Kenttäratsastus: Susanne Orelma-Törmänen, Silja Rämet

• vikeltäjät: Pipsa Laitila

• Shetlanninponien kouluratsastuksen SM hopeaa ratsastanut Siiri Lepistö.

• Pararatsastus: Laura Kangasniemi

• SeuraCup – palkinnot saivat: Aino Kangas, Petra Hanski, Riina Putila, Heidi Mustonen, Tiia Haaga ja Venla Limma.

ONNEA KAIKILLE!

Vuonna 2021 käynnistettiin vuosien tauon jälkeen SeuraCup, johon osallistumisoikeus on kaikilla Oulun ratsastajat ry:n jäsenillä.

SeuraCup saavutti huiman suosion. Kaikkiaan 131 Oulun Ratsastajat ry:n jäsentä keräsi cup-pisteitä. Heistä pisteitä saivat 81 estecup-pisteitä, 70 koulucup-pisteitä ja kokonaiskilpailussa oli kaikkiaan mukana 22 ratsastajaa.

SeuraCup menestyjät vuonna 2021:

• esteratsastus juniori: Aino Kangas

• esteratsastus seniori: Petra Hanski

• kouluratsastus juniori: Riina Putila

• kouluratsastus seniori: Heidi Mustonen ja Tiia Haaga

• kokonaiskilpailu juniori: Aino Kangas

• kokonaiskilpailu seniori: Venla Limma

Onnea SeupaCup voittajille.

Ilman tuntien ja taas tuntien aherrusta ei seuratoiminta olisi mahdollista. Onneksemme seurassamme on ahkeria talkoolaisia.

Talkoolaisista tunnustusta saivat vuonna 2021 (vaikka kaikki talkoisiin osallistuneet olisivat ansainneet maininnan!) Sirpa Limma, Marjo, Aada ja Emmi Kemppainen, Maria Kestilä, Mika Karihtala, Hasna Bouzani, Carita Matinmikko, Sanna Kangas, Hanna Moisanen, Emilia ja Ella Niemelä, Anni Tuomaala, Jenny Henriksson, Irmeli Korhonen.

Lämmin kiitos kaikille talkoolaisille ja kaikki uudet ovat tervetulleita mukaan toimintaan.

Hyvässä seurassa on kiva olla!