Juniorit

Oulun ratsastajien toiminnan tavoitteena on harjoittaa säännöllistä, kiinnostavaa, innostavaa ja kouluttavaa nuorisokerho- ja klubitoimintaa, jossa jäsenet viihtyvät yhdessä ja tuntevat yhteenkuuluvuutta seuraan.

Tavoitteen saavuttamiseksi seura on nimennyt johtokunnassa nuorisovastaavan. Mikäli haluat osallistua toimintaan joko nuorena tai aikuisena, ota rohkeasti yhteyttä sähköpostilla. oulun.ratsastajat.ry(at)gmail.com

Seura järjestää koulutusta nuorten hevostaitojen kehittämiseksi ja kannustaa hoitomerkkien suorittamista.

Seura huomioi liiton pääteeman järjestäen aiheeseen liittyviä tapahtumia ja koulutusta. Seura tiedottaa jäsenilleen poni- ja juniorikilpailusarjoista. Myös ratsastuskoulutoiminnalla on tärkeä rooli seuran nuorisotoiminnassa. Kaikkiin alkeiskursseihin sisältyy teoriatunnit hevosen perushoidosta.