Joulukirje

19.12.2023

Jouluinen tervehdys jäsenistölle!

Syyskokouksessa todettiin, että OR on vuoden 2024 alusta lähtien velaton seura. Maneesiin on luvassa lisää parannuksia mm. klubitilan keittiön uudistaminen ja maneesin uuden päätyoven teko. Paikalla oleva jäsenistö halusi talkoolaisia muistettavan arvontaperiaatteella. Esim. etukäteen määritelty ajanjakso oikeuttaa aina yhteen arpaan. Seuraava hallitus tai toimikunta toteuttaa arvontasysteemin vuodelle 2024. Lisäksi kokouksessa päätettiin jatkaa jo useana vuonna käytössä ollutta hallituksen palkkiota korvauksena seuran eteen tehdystä työstä.

Uusi hallitus: PJ Niina Hotakainen, jäsenet: Sarita Reunanen, Turkka Eksymä, Maija Kärkkäinen, Arja Martikkala, Tiina Porali, Mari Yliniemi ja varajäsenet: Marika Karhu ja Kati Kemppainen.

Juniorivalmentajiksi lajikohtaisesti valittiin:

vastuuvalmentaja koulu ja esteet: Maija Kärkkäinen, kouluratsastus: Aino Veijola, esteratsastus: Karla Koistinen (ei jatka kaudella -24), kenttätalent: Kati Kemppainen, vikellys: Vera Häkkilä.

Paikkoja haki 6 henkilöä. Valinnassa huomioitiin valtakunnalliset Talent-valmentaja kriteerit, jotta myös koulu- ja esteratsastuksessa päästäisiin talent-ohjelman pariin.

Yhteistyö ratsastuskoulut Kuivasjärvellä toimiva Ratsukangas ja Haukiputaalla Alarmi Stables

Puurojuhlaan juniorit valmentajineen olivat valmistelleet hienot esitykset katrillia ja vikellystä. Yläklubilla syötiin puuroa ja torttuja glögillä, sekä palkittiin talkoolaisia, että ratsastajia kaikissa lajeissa.

Palkittavat OR jäsenet vuodelta 2023

juniorivalmentajille seuratakit:

Vera Häkkilä-vikellys, Karla Koistinen - esteratsastus, Aino Veijola -kouluratsastus

Talkoilusta palkitut

Free ride kuukausi tai seuratakki: Mimmi Hautamäki, Sanna Kangas, Henna Lehtosaari-Vähäkuopus, Hannu Palo-oja, Sandri Isaksson, Tiina Lotvonen

Seurapaidat :Jenny ja Julia Henriksson

Kenttäratsastus valmennus: Aamu Anttosen vanhemmat

30€ lahjakortti OR-tuotteisiin: Sirpa Limma, Johanna Veijola, Maria Juurikka, Anna Mikkola, Mia Palatsi ja Mervi Niemelä.

Seurapipo: Henna Åhman, Virpi Perunka, Eleonora Paajanen, Tuija Annala, Marianne Hiltunen, ja Inka Heliö.

OR:n jäsenyys vuodelle 2024: Imppu Korhonen, lähes kaikkien tapahtumien kuuluttaja tänäkin vuonna

Hööks tavara joulukalenteri: Kaisa Pirnes ja Siiri

Talkoilusta palkitut valikoituivat arvonnan myötä ja pienempiä palkintoja lisättiin lajivastaavien vihjeiden perusteella.

Ranking pisteiden perusteella voitokkaimmat  OR ratsukot palkitaan seuran jäsenmaksulla vuodelle 2024.

Este kansallinen: seniori Mirella Lesonen-Hakola, juniori Hugo Kogelnig.

Este alue: seniori Tiina Porali, juniori Mona Lotvonen, nuori Sofia Rousu, poni Aamu Anttonen ja lapsi Helena Takaluoma.

Koulu kansallinen: seniori Kati Leinonen, juniori Liina-Miina Pekkala, poni Ilona Pekkala.

Koulu alue: seniori Heidi Mustonen, juniori Liina-Miina Pekkala, nuori Annika Kiljander, poni Ilona Pekkala.

Ratsastusjousiammunta : Tiina Jokinen

Aktiivisuus maininta ilman palkintoa: kenttäratsastus seniorit Turkka Eksymä

Vikeltäjät eivät kilpailleet kaudella 2023, harjoittelu on ollut viikottaista

OR on palkinnut vuosittain rankingeissä menestyneitä ratsastajiaan. Tukeaksemme pienempienkin lajien harrastajia, vuosittain on palkittu lajiaktiivisuudesta, mikäli rankingissa menestyneitä ei ole. Viime vuonna muistettiin vikeltäjiä ja tänä vuonna kenttäratsastajia.

2024 alueen vuosikortti 900€ myynnissä 31.12.2023 saakka, 1/2 vuosi kortti 500€ myynnissä toistaiseksi

Kysy lisää oulun.ratsastajat.ry@gmail.com

Yrityssopimukset peruskäyttäjä 3kk 300€ (sis. alv)

Jäsenyyden vuodelle 2024 saat maksettua jäsenhuoneessa, linkissä voimassa olevat edut